27 Ağustos 2016 Cumartesi

KARATAY GÜZELİNİN PATLICAN BÖREĞİ(KGPATLICANBÖREGİ)


#kgpatlicanböregi
@karatayguzeli
MALZEMELER
Közlenmis patlıcan(500 gram kullandım)
Sarımsak(şart değil)
Maş fasulyesi (2 su bardağı)(Şart değil elimde vardı bitsin diye yaptım,kurufasülye ile de denenebilir)
1 adet kare süzme peynir
Dereotu
Maydanoz
6 yumurta (ben yumurta  çok abartılı kullanırım😂 sevmeyene 3 de yeterli)(yumurta sevmeyen azcık süt döküp kıvamını sulu yapabilir  yumurtasını arttırmadan)
4 yk chia tohumu
Tuz ve baharatlar
YAPILIŞI
2 ayrı kasade yumurtaları her birinde 3 3 olmak üzere kırdım.Her kaseye 2 yk chia attım.Chiaların şişmesi için ara ara karıştırdım. Közlenmis patlıcanları doğradım sarımsakladım.2 su bardagı maş fasülyesini haşladım.1 adet süzme peyniri ezdim,dereotu ve maydanozları doğradım.Tuz,karabiber,pulbiber koydum  yoğurdum.En son chialı yumurtaları döktüm.Borcamı zeytinyağladım ve harcı döktüm.180 derecede pişirdim.Dakikasına bakmadım 😊

5 yorum: