27 Mart 2016 Pazar

ISPAVUK :) ISPANAKLI TAVUK GRATEN TARİFİİİİ :)))



🎀🎀🎀 ISPAVUK 🎀🎀🎀

MALZEMELER
Yarım kg Ispanak
Küçük bir kase Lor
Yarım kg tavuk gögsü
Avuc ici kadar beyaz peynir
1 dilim yeşil mercimekli pırasa böreği
3 yumurta
Zeytinyagı
Karabiber pulbiber
Tuz
Biber
Soğan
Önce ıspanaklarımızı kesip zeytin yağı ile kavuruyoruz ıspanaklar suyunu çekene kadar,sonra içerisine lorumuzu ekliyoruz,ben tulum loru kullandım çok güzel  de eridi ve kıvamlı  bir hal aldı.Bu harcı sogumaya bıraktım.Azcık tuz ve pulbiber ekledim.
Soğanları,biberleri dogradım.Zeytinyağında kavurdum.Tavukları ilave ettim,karabiber,pulbiber,tuz ekledim, güzelce bir tavuk sote harç yapmıss olduk.Birr kaaba aldım soguyunca tavukları çok az tiftikledim ve içine avuc ici beyaz peynir rendeledim.
Bu tavuklu harçtan 2 yemek kaşığı bir kaba aldım ve içeriisine 1 dilim yeşil mercimekli pırasa böreği ufaladım yogurdum miss gibi bir taban hazırladım.Bunu en alt katmana koyucam güzelce kızarıcak başka türlü üzerine sağlam katlar dizip dilim dilim kesemem 😂😂
Ispanaklı harcı da ikiye ayırıyorum
Tavuklı harcı da ikiye ayırıyorum
En alta hazırladıgım tabanı koyuyorum, üstüne yarıya böldüğüm ıspanaklı harcii yayıyorum onun üstüne  tavuklu harcı yayıyorum onun üstüne kalan ıspanaklı harcı yayıyorum onun üstüne kalan tavuklu harcı yayıyorum ve 180 derece ile 60 dakika pişecek 😂😂😂 son 10 dakka kala alıp üstüne kaşar dilimliyorum tekrar fırına veriyorum 😂😂 #ispavuk #yeşilmercimeklipirasaböreğiçilginliği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder