27 Mart 2016 Pazar

KIRMIZI MERCİMEK KÖFTESİİİ KEKİ :))))

🎀🎀🎀Kırmızııı mercimek köftesii kekiii🎀🎀🎀
MALZEMELER:
2 su bardagı kırmızı mercimek
4 su bardagı su
2 yumurta
1 sogan
Dereotu
Maydanoz
Salça (domates+biber)
Pulbiber
Karabiber
Tuz 
YAPILIŞI:
Kırmızı mercimekleri haşladıımm,soganı minik minik doğradım,zeytinyagı ile çok öldürmeden kavurdum,içine biber domates salçası ekledim vee genis bi kapta haslanan mercimek ile karıstırdım ve sogumaya  bıraktım, dereotu ve maydanozları ince ince kıydım ve soguyan harca koydum 2 yumurtyı ayrı bir yerde çırptıktan sonra tuz,pulbiber,karabiberi ile beraber harca ekledim güzelce yoğurup zeytinyağladıgım borcama yaydımm vee 180 derece de 50 dk pismeyee yolalaadım 😙😙🎀🎀🎀👈👈👈👈

6 yorum:

  1. Sinirsiz yiyebiliyoruz degil mii😊

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı mercimek keki ile aynı mı bunda kırmızı mercimek köftesi keki yazıyor da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynıı :) adını ben kısaltıyorum :)

      Sil
    2. aynıı :) adını ben kısaltıyorum :)

      Sil
  3. Kırmızı mercimek keki ile aynı mı bunda kırmızı mercimek köftesi keki yazıyor da

    YanıtlaSil